sobota, 6 lutego 2016

Zdjęcia , zdjęcia , zdjęcia...

Dziś jako że pogoda na dworze okropna, duża porcja zdjęć dioramowych :)
Jak widać zakupiłam piasek i teraz mam ujeżdżalnię...






































moja ulubiona parka..


byczek i Quarter Collecty...





Poniżej: dwa Breyer Stablemates które kupiłam dawno temu w TK Maxie za ok.17 złotych, mały źrebaczek którego dostałam jako dziecko z zagranicy z takim samolotem weterynaryjnym i innymi zwierzątkami, oraz Bullyland w rzadkiej, wycofanej skali minimalnie mniejszej do stablemates (dostałam go kiedyś w gratisie)
















andaluz mojo





















limited edition glossy "Icicle" na moldzie bouncer


Rising Sun kupiłam go za 60 zł na allegro, w stanie idealnym :)


klacz Dartmoor classic w halterku



Sshameless


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jutro opis dwóch siwych "tańczących ogierów", jeszcze ich na blogu nie było ale są w zakładce Lista Modeli :) Ktoś już wie?

3 komentarze: