wtorek, 1 grudnia 2015

Das grobe Reitturnier

Dziś opis gazetki o koniach.

Koszt to 4,99 euro czyli około 21 złotych.
Do gazetki dołączony jest źrebak którego koszt normalnie wynosiłby jakieś 18 zł a więc myślę, że cena jest adekwatna. 
Źrebak to kasztanowata wersją źrebaka trakeńskiego.

Mi osobiście malowanie się bardzo podoba.
Porównanie ze źrebakiem Trakeńskim dostępnym normalnie i tym z zestawu ze stajnią.





 Do gazetki dołączony jest także starannie wykonany puchar.

można coś schować do środka...






nie mogłam się powstrzymać przed pokolorowaniem...






jeszcze nie dokończyłam...















karty do gry, szkoda że tylko cztery










plakat XXL

ta strona plakatu jest świetna, opisy przeszkód i pary











Ogólnie rzecz biorąc gazetka bardzo mi się podoba i jest świetnym uzupełnieniem kolekcji.

Miał być jutro opis modelu ale pogoda jak na razie fatalna...



10 komentarzy:

  1. A ja to Ci zazdroszczę, że w ogóle na te gazetki wpadłaś xD
    A nie wiesz może gdzie takie są w PL? :")
    Wiem pytanie "bardzo mądre" xD ^^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Polsce nie ma...
      "Mądre " pytania są najlepsze :-)
      Na pewno wpadnę.

      Usuń
  2. Źrebak jest naprawdę bardzo uroczy :)
    Zazdroszczę gazetki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie zbieram takich samych modeli w innych malowaniach, ale jak to mówią uroku nigdy za wiele :)

      Usuń
  3. Fajny źrebolek :> gdyby coś takiego wypuszczali w PL chyba bym rozważyła kupowanie haha a już raczej w wieku na takie gazetki nie jestem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też raczej nie aczkolowiek ta mnie wyjątkowo urzekła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny źrebaczek ;D w tej maści o wiele bardziej podoba mi się niż w 'trakeńskiej' ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Aczkolwiek srokata maść u konia sportowego to bardzo ciekawy pomysł. Na większości zawodów nie obserwujemy takiej maści a przecież u trakenów ona istnieje :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że Schleich ma swoją gazetkę :). Widać, że jest dużo informacji i rozrywki no i dodatki także są kuszące. Pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń