sobota, 21 listopada 2015

Deine magische Elfenwelt bayala

Ostatnio wybrałam się do Niemiec i dorwałam gazetki Schleich: końska moja, bayala siostry. Każda z nich jest z figurką. Niestety są niedostępne w Polsce. A szkoda bo ja, z mojej jestem bardzo zadowolona. Ale od początku...


 Gazeta Schleich bayala
(nie dawałam zdjęć reklam, a kilka ich było)
 Do gazetki dołączony jest źrebaczek kucyka o imieniu Tyara. Jest to przeróbka źrebaka Dartmoor, biały konik z różową, bardzo bujną grzywą i ogonem oraz ze złotymi kopytkami.



 Jak dla mnie włosie kucyka wygląda trochę sztucznie...

 Porównanie ze źrebaczkiem Dartmoor



Gazeta kosztowała 3.99 euro czyli około 17 zł. 
Myślę że cena jest adekwatna bo źrebak bayala (np. lodowy Xalimbo) kosztuje około 18 zł.














Cudny plakat













 Główną zaletą są cudne rysunki, jednakże mnie osobiście denerwują horoskopy i quizy "osobowościowe"(np. którym elfem jesteś ...)

W następnym poście gazeta końska !

2 komentarze:

  1. ciekawa gazetka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawsza by była po polsku albo chociaż po angielsku bo przyznaję że niemieckiego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń