czwartek, 19 listopada 2015

700108 Noelle

"Tańczą srebrne konie przy blasku księżyca.
Jedwabiste grzywy targa chłodny wiatr.
Płoną piękne oczy, łuk szyi zachwyca..."

(fragment wiersza "Tańczą srebrne konie" Anny Zajączkowskiej")


Noelle to koń z serii Holiday Collection, (co roku na święta jest inny model), na moldzie Goffert. Maść tego modelu jest dość kontrowersyjna: pierwotnie mold miał przedstawiać konia fryzyjskiego jednakże maść to perlino której fryzy mieć nie mogą. Nie znalazłam ani jednego konia tej rasy o takiej maści. Tak więc na razie rasa zostanie nn.





Model przedstawia klacz typu barokowego w bardzo ekspresyjnym kłusie w wyniku czego musi mieć podstawkę. Ma ona kształt górki usypanej z brokatowego śniegu. Jest bardzo stabilna (nie jak ta licha blaszka którą ma pod kopytem TS Black Tie), nie wiem czy da się z niej wyjąć kopyto ale jak podnoszę konia to nie spada (tak jak u Secretariata). Tak więc można powiedzieć że to najlepsza podstawka jaką miałam.

 Koń ma podstawowe szczegóły jednakże sprawia wrażenie takiego plastikowego, kreskówkowego. Ale ja lubię takie konie. 
 Bardzo podoba mi się grzywa i ogon: gęste i pofalowane. Jednym słowem bardzo dokładnie zrobione.




Koń posiada malowane kasztany, strzałki na swoim miejscu.



Chciałam na zdjęciach oddać prawdziwą maść ale średnio wyszło. 

Porównanie z moim drugim fryzem. Kary ogier jest trochę bardziej szczegółowy...



Lalka Breyer Traditional



Strój konia składa się z siodła z napierśnikiem oraz prezenterki. Wszystko jest w miłej dla oka, pasującej kolorystyce.

"pokój na ziemi"- peace on Earth





Wszystko jest starannie wykonane, nie odpada (oprócz gwiazdek z napierśnika, 1 mi odpadła).


Ogólnie konia bardzo polecam. Duży plus za ekspresyjny ruch i rzadką maść.
Do następnego postu!

9 komentarzy:

  1. Przepiękna figurka *-*
    Uwielbiam tą maść!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. oja. tesz go hce.
    Ale tak na poważnie... Sam model bardzo wpada w mój gust jako Goffert, taki uroczy, kary fryz - zupełnie pasuje do nazwy blackfriesianstudio! Jednakże nie jest to mój ulubiony mold, a w tym malowaniu calkowicie mi się nie podoba, a ten kreskówkowy, bajkowy wygląd pyska dla mnie idzie na minus.
    Ale gratuluję tego że zdobyłas wycofany model, mi się nigdy jeszcze to nie udało.
    Pozdrawiam, i zapraszam na N/N na blackfriesianstudio.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo się cieszę, kupiłam go za dobrą cenę. Opłacało się siedzieć na eBayu....

      Usuń
  3. śliczny model <3 ;D nie przepadam za ,, bajkowymi'' pyskami , ale grzywa i ogon nadrabiają wszelkie minusy. Całość wygląda przepięknie! Gratki modelku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) Miałam w tym roku już więcej nie kupować ale dojechało kilka nowych. Nie nadrabiam już z kantarami dla nich...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny model! Naprawdę gratuluję takiej prawdziwej perełeczki w kolekcji.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, rzeczywiście to dosłownie perełeczka :)

    OdpowiedzUsuń