niedziela, 14 lutego 2016

1217 Robert Vavra's Majestad

Dziś opis kolejnego siwuska :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Majestad wykonany na moldzie Legionario w zamyśle miał przedstawiać konia rasy PRE (Czysta Krew Hiszpańska=koń andaluzyjski) ale czy przypomina tą rasę? Jak dla mnie w ogóle nie. Ale zaraz zaraz taki niesprzyjający początek a przecież to świetny model.
Tak, mimo jego wad mogę go śmiało polecić:)


Koń wykonuje wyrzut nogą, ktoś powiedziałby że ta poza jest statyczna ale czy widzieliście wiele takich modeli?

Oczy nie są takie złe, a nawet całkiem żywe...

Wykonanie maści podoba mi się, nawet bardzo.



Grzywa niestety ma straszne grudy...

Ogon też...

Zmarszczki:)


Kasztanów i strzałek brak, ale co tam model i tak jest świetny.


noga!





''Halo, a ja to co?''


wsiadamy...


porównanie z Princią
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przygotowałam dla Was niespodziankę: jeżeli będzie aktywność zrobię dziś drugi post o który prosiła Hania Urbaniak, nie będę okrutna dam kilka zajawek:)






2 komentarze:

  1. Fajny model! Może następnym razem dałabyś więcej opisu i "suche dane" czyli lepsze prównanie wielkości, jak to ma się do rzeczywistości i może więcej o samym modelu i moldzie? Czekam na pościk;)
    clairdale-ridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy model :) Bardzo podobają mi się zdjęcia z lalką, a zwłaszcza to z podpisem "noga!"! :D Sama mam teraz ochotę na takiego siwuska :) Co do postu to ja czekam bardzo (nie) cierpliwie.
    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń