niedziela, 21 grudnia 2014

Schleich myjka 42104

Wiem że mówiłam ż post będzie wczoraj, ale  najpierw miałam Wigilię stajenną a później pojechałam do Rossmana i kupiłam barock pinto Collecty.A teraz opis myjki. Zdjęcia są robione w domu, a że u mnie teraz plucha i ciemno mimo iż sesja była ok. 13, mimo iż miałam dobry aparat to chyba niektóre są trochę prześwietlone albo za ciemne.
---------------------
Zestaw składa się z :
- myjki
- konia exclusive( przemalowany hanower)
- dziewczyny
- stojaka na osprzęt
- siodła i tranzelki
- kantara (dla mnie to raczej prezenterka)
- wiaderka
- skrzynki z 2 szczotkami
 Zestaw jest ogólnie dobrze pomalowany i starannie wykonany.

--------------------------
Myjka
Podłoga jest gumowa, ścianki imitują kamienie, wąż niestety niesprawny. Myjkę da się rozłożyć.




Dla mnie wadą jest to iż kółko do którego przywiązuje się konie jest dziurawe i "koń może nam uciec".

 Porównania:
Koń shire, zimnokrwisty

Klacz falabella, kucyk

Koń hanowerski, gorącokrwisty Collecta
-------------------------
 Koń

Jest to koń z serii exclusive, czyli przemalowany ogier hanowerski. Jest on biało-kremowy( na zdjęciach słabo widać) z czarną grzywą. Do tego ma dziwną czarną łatę na zadzie oraz czarne przyciemnienia na nogach, co byłoby normalne gdyby nie to że nie zachodzą one na pęciny.
Porównanie z hanowerem
Ma malowanie podobne do klaczy Tenesse Walker z serii Exclusive ze sklepów sieci Muller, klacz jest trochę bardziej kremowa.
Natomiast klacz nie ma tych dziwnych łat.
Z lewej klacz, z prawej ogier


Z lewej klacz, z prawej ogier
-------------------------------
Dziewczyna
Ogółem dziewczyna bardzo mi się podoba. Jest ruda z bardzo fajnie dobranymi ubraniami.
Ma przyjazny wyraz twarzy.
Wbrew pozorom może ona nie tylko czyścić konia, ale także się do niego przytulać czy głaskać go.


Ma bardzo starannie wykonany warkocz
------------------------------
Stojak i sprzęt
Stojak ma fajną fakturę drewna. Natomiast sprzęt jest trochę jednolity jest także sztywniejszy od innych siodeł tej firmy.
Ma ten sam kształt co siodła z zestawów rekreacyjnych.

A teraz małe porównanie: dla mnie najładniejsze jest siodło z zestawu nr.42021, ponieważ ma ono namalowane czaprak i srebrne części.
Miejsce 1
To z myjki jest całkiem całkiem, ma kolor przyjemny dla oka.
Miejsce 2
Natomiast to z zestawu nr.42057 ma dziwny kolor.

Miejsce
-------------------------
Skrzynka ze szczotkami
 Znajdują się w niej 2 szczotki, czarna szczotka włosiana i niebieskie zgrzebło. Szkoda że tak mało tych szczotek.

 Widać dokładnie ich fakturę.
 -----------------------
Wiadro
Wiadro jak wiadro całkiem ładne.
 -----------------
Prezenterka
 Jest ona w miarę starannie wykonana, nie ma takich odstających nitek jak tu:

źródło: http://www.modellpferde-bilder.de/galerie.spielwarenmesse_2014.html
Prezentuje ogier hanowerski.
 Zrobiłam do niej derkę:
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oprócz stajni i myjki kupiłam sobie także suczkę owczarka australijskiego.
Jest to mój pierwszy pies w skali pasującej do koni Schleich.
Jak wiecie starsze modele psów są za duże.
Bardzo ładna suczka


 Może widzicie że nie ma jednolitych oczu.( zielone oczy z czarną kropką)
 --------------------------------------

Jak już mówiłam sprawiłam sobie Barock Pinto Collety. Może chcecie jego opis?
 Gratuluję wszystkim którzy dotrwali do końca tego strasznie długiego posta.
Pa!


7 komentarzy:



  1. myjka fajnie się prezentuje :) Colleca także :) Zapraszam do mnie:
    moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna myjka, myślę że ten zestawik niedługo do mnie zawita :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://stajniapraga-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje Cię do LA
    Tu są pytania asia2468.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za opis myjki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Juź w Wielkanoc dostanę ten zestaw. Poproszę o opis collecty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    nmrschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń