wtorek, 30 grudnia 2014

Czy to nie śnieg ?

Dziś wstawiam kolejną sesyjkę Fado tym razem na śniegu.
--------------------------------------------------
Dziś rano Fado został wpuszczony najpier do lonżownika


 Później na pastwisko.


 Oczywiście musiał zanurzyć pysk w śniegu,

 później się wytarzać...



Pójdę poszukać jedzenia.

Może coś jest pod śniegiem..

OO, trawa

Fe, jaka niedobra

Może to jest smaczne?

Ochyda, jeszcze gorsze niż tamto. Uciekam

Może tam coś jest ?

O, kwiatki


Też nie są wyśmienite, poza tym jest ich mało.

Tu są jakieś góry.

I ani śladu jedzenia.

Trawa!!

Mmm, pyszna.


Pora wracać do domu. Tylko w którą stronę ?
Ola: Fado chodź !
Naszczęście jest ktoś kto na mnie czeka.....



--------------------------------------------------------------------------------
Tu gdzie jestem na Świętach, w Moryniu jest ścieżka edukacyjna z figurami naturalnej wielkości zwierząt z czasów zlodowacenia. Wstawiam zdjęcia figury Konia Przewalskiego




Może chcecie zdjęcia innych figur ? Piszcie w komentarzach.


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i fajne figurki zwierząt, chętnie obejrzę inne figury :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://stajniapraga-modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcia, świetnie uchwyciłaś perspektywę, podobają mi się zwłaszcza te ze ścieżkami wśród śniegu :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze. Zdjęcia pozostałych figur mam, najpewniej zamieszczę je na blogu jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki. Muszę i mojego Topsailsa wypuścić na śnieżek :)

    OdpowiedzUsuń