poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wracam

Cześć!
Na początek chciałam przeprosić za długą nieobecność, wyjechałam i nie miałam dostępu do internetu. Zresztą teraz też jestem poza domem i przy sobie mam tylko mój prezent Bożonarodzeniowy, lalki Breyera i trochę sprzętu jeździeckiego oraz rzecz jasna aparat. No dobra to teraz trochę spóźnione życzenia:

Życzę Wam przede wszystkim szczęścia, bo jest ono najważniejsze. Można być zdrowym, mieć dużo pieniędzy ale życie bez szczęścia jest bezwartościowe. Życzę także obcowania z Naturą, z naszymi Przyjaciółmi Zwierzętami oraz spełnienia marzeń.


A teraz sesja zdjęciowa mojego prezentu, Topsails Rien Makera.( na niektórych zdjęciach występuje Breyer Classic Appaloosa, jest on mojej kuzynki, ja także mam takiego ale jest w domu).
-----------------------------------------------------------






Chodźmy na przejażdżkę!




Trochę słoneczka

Jakie ładne



Tu już stopniał szron
Kto to?

To jakiś kucyk


Fado, jedź za nim!


Mam go

Już wiem. To ta klacz co uciekła z sąsiedniej stadniny.

Krótki odpoczynek

Jedziemy dalej

W stronę lasu. Tam jest stadnina tej klaczki.




Uff, już odprowadzona.

AAA, uważaj

Chodźmy stąd


To jakieś jezioro



Napij się.

Nie, nie wchodźmy tam

Ale wielkie pole


Wracajmy do domu, dobrze się spisałeś.
A teraz nominacja do LA którą dostałam od Joanny z bloga http://asia246.blogspot.com/
1.Ile czasu kolekcjonujesz modele ?
Jak już pisałam w pierwszej notce modele zbieram 10 lat.

2.Ile czasu prowadzisz bloga?
 
Bloga założyłam 1 lipca 2014 roku, a więc jest to około pół roku.


3.Dlaczego zbierasz modele ? Nie nudzi cię to ?
Wiem że to głupie ale traktuje moje modele jak członków rodziny, jak żywe zwierzęta. Kocham je i żadnego z nich bym nie oddała. Każdy jest inny, wyjątkowy.

4. Czy jeździsz konno ?
Tak jeżdżę konno jakieś 5 lat, aktualnie po 1,5 h 2 razy w tygodniu. Zawsze przychodze wcześniej do stajni i zostaje trochę po jeździe żeby poczyścić konie i pobyć z nimi. Uważam że osoby które przychodzą do stajni, dostają gotowego wierzchowca i po jeździe oddają go stajennemu do czyszczenia tak naprawdę nie kochają koni, tylko jazdę konną. A ja kocham konie.

5.Jaki jest twój ulubiony sport ?
Oczywiście jazda konna, oprócz tego lubię jazdę na rowerze i nartach biegowych.

6.Schleich vs Breyer
Trudno stwierdzić, aktualnie modele schleich 2014 są w większośći troszeczkę gorsze niż Breyer 2014. Wydaje mi się że poziom Breyera się poprawia, a Schleicha spada. Zależy to także od konkretnego modelu.

7. Schleich vs Collecta
Trudno stwierdzić, aktualnie modele schleich 2014 są w większośći troszeczkę gorsze niż Collecta 2014. Wydaje mi się że poziom Collecty się poprawia, a Schleicha spada. Poza tym Collecta ma słabe malowanie, Schleich trochę lepsze. Zależy to także od konkretnego modelu.

8. Ile masz modeli ?
Ooo, trudno stwierdzić, myślę że Schleich około 300 figurek, 4 budynki, pojazdy, ludziki, dodatki. Ostatnio robiłam zdjęcie na ten konkurs:
Nie ma tu innych firm. Tak więc oprócz tego powyżej mam 13 Breyerów Traditional, 2 lalki firmowe do nich, 3 Classic, 2 Stablematesy, 11 Collect koni, 3 Bullylandy 1:24, jednego 1:32 oraz klacz Mojo Fun.
9.Robisz dodatki do modeli typu kantary, ogłowia,siodła itp ?
Tak, jestem w trakcie tworzenia serii akcesoriów dła moich Breyerów, opis niebawem. Daje tu zajawkę:



10.Jakbyś miała okazję się ze mną spotkać zrobiłabyś to (Jestem ciekawa) ?
Tak, marzę o spotkaniu kolekcjonera modeli koni.

11. Masz rodzeństwo (jeśli tak przybijam pionę )
Mam młodszą siostrę.

Nominuję:
1.http://capricornmeadow.blogspot.com/
2.http://dorotheahhh.blogspot.com/
3.http://konieschleichlove.blogspot.com/
4.http://damaroy.blogspot.com/
5.http://theblackhorse5.blogspot.com/
6.http://breyerischleichkasi.blogspot.com/
7.http://red-horse-farm.blogspot.com/
8.http://blackfriesianstudio.blogspot.com/
9.http://schleichemci.blogspot.com/
Oto moje pytania:

1.Masz jakieś zwierzęta, jeśli tak to wstaw proszę zdjęcie ?

2.Jeździsz konno, jeśli tak wstaw proszę zdjęcie ulubionego konia ?

3.Jaka jest twoja ulubiona rasa konia lub maść, wstaw proszę zdjęcie ?

4.Czy przemalowujesz modele, rzeźbisz własne, robisz customy itp. wstaw proszę ich zdjęcia?

5.Jakie są twoje ulubione filmy o koniach, jakie polecasz ?

6.Jeździłaś/eś kiedyś westernowo, wolisz western czy klasyczną jazdę ?

7.Lubisz rysowaś, malować itp. konie i inne zwierzęta, jeśli możesz wstaw zdjęcia rysunków ?

8.O jakim modelu najbardziej marzysz ?

9.Jakie są twoje ulubione zwierzęta (oprócz koni oczywiście)?

10.Jak wyglądałby by twój wymarzony model ?

11.Czy robisz akcesoria dla modeli, wstaw proszę ich zdjęcia ?

Pa!

2 komentarze:

  1. Jaka wspaniała kolekcja! Aż dech zapiera :)
    Piękne fotki ze spaceru.
    Dziękuję bardzo za nominację, niestety z braku czasu nie będę odpowiadać na pytania :(
    Pozdrawiam serdecznie i również życzę Dobrego roku 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jest to zdjęcie na konkurs Schleich, ten w którym można było wygrać stajnię. Długo się naukładałam...

      Usuń