czwartek, 23 października 2014

Breyer 706 S Justdream

Oj ale namieszałam w tym blogu, namieszałam.Postanowiłam ,że będę i pisać historyjki i robić opisy.Tak więc, wstawiam od nowa opis Justdream.

S Justdream jest na moldzie Oasis i jest to jedyny model nielimitowany. Oasis została później przerobiona na Make A Wish. Ale wróćmy do S Justdream.


Model przedstawia klacz rasy Czystej Krwi Arabskiej. Miałam zbierać na innego breyera ale gdy zobaczyłam ją na aukcji nie wahałam się ani chwilę. Wiedziałam że muszę ją mieć.





Ruch: Klacz idzie dostojnym stępem, unosi tylną nogę. Ciekawie to wygląda
Łeb: Jest typowo arabski, ale nie skrajnie wklęsły jak to mają
niektóre araby pokazowe. Oczy są jednolicie czarne ,ale gdyby były lepsze klacz wyglądała by pewnie jak żywa. Dziwne jest natomiast to, że jedna powieka jest bardziej przymknięta od drugiej i przez to łeb wygląda z każdej strony inaczej.

Grzywa i ogon:
Ogon jest dynamiczny i ciekawie zrobiony. Wysoko osadzony i noszony jest cechą charakterystyczną araba. Grzywa jest także bardzo szczegółowa.



Maść: Klacz jest maści jasnokasztanowatej. Według mnie jest dobrze pomalowana. Trzy skarpetki i strzałka dodają jej uroku





porównanie z lalką Breyer Traditional



Wrażenie ogólne: Mimo, że ten model dużo koszuje uważam że warto go mieć w swojej kolekcji.

7 komentarzy:

  1. Bardzo Ci jej gratuluję! Też za nią szaleję i raz już prawie ją miałam, ale mi się wymknęła. Ale kiedyś jeszcze ją dorwę!
    Zapraszam do nas - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna klaczka :) Chcę niedługo kupić Breyera, jaką stronę polecasz? Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci jej zazdroszczę! :D Jest cudna. Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jakiś koń na tym moldzie.

    OdpowiedzUsuń