niedziela, 8 lutego 2015

Historyjka obrazkowa.

Dzisiaj z powodu problemu opisanego w poprzednim poście wstawię historyjkę obrazkową z wakacji.
Z daleka wyłania się samotny jeździec...



Zwrot...

i najazd na przeszkodę.






Strumyk









Zostań, ja odpocznę.



Tarzanko







Teraz trochę lonżowania...





Dobry koń.

Koń ma na imię Bucefał, aktualnie jest w trakcie przeróbek na zwykłego konia (zbroi nie da się zdjąć bez narzędzi). Sprawiłam go sobie bo ogromnie spodobał mi się jego galop.
Jeszcze raz ponawiam pytanie.Niestety nie mogę dodać zdjęć bo jak je pobieram na bloga to mi wyskakuje taki komunikat "Błąd przesyłania: Utracono połączenie z serwerem". Dziwne bo mam internet...Wie ktoś co z tym zrobić?
Pa!

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne foty :)
    Sama przerabiasz Bucefała czy gdzieś go wysyłasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, sama go przerabiam. Dość powoli mi to idzie. Na razie odczepiam tą zbroję. Planuję zrobić z niego siwka z moherowymi włosami, ale jeszcze długo mi to zajmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa historia ;3
    Niestety nie wiem, jak rozwiązać Twój problem :/
    U nas nowa notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historyjka :) Powodzenia w przeróbce Bucefałka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna :) Przerobiłaś bucefała?
    Pozdrawiam
    unicornstable-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń