sobota, 30 maja 2015

Aktualności

Hejka !
Dawno mnie nie było...
Znowu mam ogrom zaległości. Dziś aktualności, a żeby było bardziej przejrzyście przedstawię je w punktach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Hurra! Doszła moja mata kolejarska. Teraz mogę już robić ładne zdjęcia. Zamówiłam sobie dużą matę trawiastą 60 cm na 120 cm, małą bardziej zieloną i materiał do imitacji krzaków i drzew.




2. Moja kolekcja się bardzo powiększyła. Trzeba uzupełnić zakładki...
I tu zgadywanka:
Jakie konie ( firma i rasa ) znajdują się na zdjęciach poniżej ?
Jeżeli zgadniecie wstawię sesję dwóch z tych modeli...




3. Babcia przysłała mi aktualne zdjęcia Ogryzka ( kto go nie kojarzy zapraszam do linku tutaj )





Tu na zdjęciu także Baris (pies moich dziadków). Na szczęście chłopaki się dogadują.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś tą matę ;D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na sklepie internetowym makieta.pl w zakładce TEREN / ZIELEŃ
      link: http://makieta.pl/17-teren-ziele

      Usuń
    2. Dzięki ;)
      Pzdr i zapraszam na: ranczoiskra.blogspot.com

      Usuń
  3. wszystkie 3 to mojo fun/animal planet :D i wszystkie 3 wyrzeźbione przez panią Annę Dobrowolską-Oczko ;) zgadłam prawda? xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, też muszę sobie sprawić taka matę! Ogryzek jest kochany. Modele to Suffolk Punch, andaluz i fiordka Mojo?
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń