wtorek, 21 kwietnia 2015

O wszystkim i o niczym

Hej ! Zacznę od tego że nie będę opisywać wszystkich figurek z mojej kolekcji bo to bez sensu. Jeżeli chcielibyście opis któregoś modelu napiszcie w komentarzach. Modele są w zakładce Lista Modeli, która jeszcze nie jest skończona jeśli chodzi o Schleich. Reszta firm jest uzupełniona.
Teraz zaległe newsy ze Stajni Pegaz (najpierw odwiedźcie zakładkę Moje Konie):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W naszej stajni ostatnio dużo się dzieje, dziś przeprowadziłam trening ze Scarlett, najpierw z ziemi ...







Później wsiadłam...

Na kantarze sznurkowym

i na cordeo

na martwego Indianina

trochę gimnastyki..
Później zsiadłam i przeprowadzałam klaczkę przez drągi..
oraz zachęciłam ją do samodzielnych skoków


Mimo że Scarlett na początku treningu była nieśmiała ( tak jak zawsze) to późnej trochę się ożywiła.



Przyjechała nowa klaczka, nazywa się Romantic Princess i jest źrebna, tak jak Magia ( druga nowa klacz). Princia jest dość niska jak na klacz sportową bo w jej żyłach płynie nie tylko krew Meklenburska ale także DRP, natomiast Magia to kucyk.

Princia


razem z Shanti

Magia




Śnieżek zaprzyjaźnił się z Magią..

Magia i Śnieżek




Mam też zdjęcia ogierka , Reda.


Szaleństwa na pastwisku..
Kolejna dobra wiadomość: Padre się przełamał i zaprzyjaźnił się z Anią.

Zaczęłam przyzwyczajać Stokrotkę do aparatu. Pierwsza próba podczas przyprowadzania koni z pastwiska skończyła się tym:




Na szczęście Kai i Stokrotce się nic nie stało a następnego dnia udało mi się już przekonać klaczkę że aparat jej nie zje.

Zaczynamy już powoli zaopatrzać nasze konie w akcesoria przeciw owadom( widziałam już kilka much ..)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do następnej notki !

4 komentarze:

  1. Śliczne modele - ile ich masz :")
    Trening fajnie Ci wyszedł. Zdjęcia też niczego sobie.
    Gratuluję nowego modelu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja widziałam S Justadream na jednym z zdjęć? :'D
    Muszę się oduczyć tego głupiego zacieszu gdy widzę Bear'a gdzieś indziej niż u siebie xd
    Trening widzę udany :)
    Gratki nowości :)
    Pozdrawiam
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze. Julio: Tak to jest S Justadream która było moim 1 Breyerem Traditional. Więcej o mojej kolekcji w zakładce Lista Modeli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopytałam dla pewności bo tego modelu się raczej nie spotyka za często ;) zakładek nie zauważyłam, bo w wersji mobilnej się zręcznie ukrywają a nie rozwijałam ;)

      Usuń